Till salu.


Röd Equipage stl 34 Använd ca 3 gånger så som ny.
Nypris  800 kr Mitt pris: 400 kr.

Grimma stl cob Pris 30 kr.

Förbygel av märket kingston vet inte vilken storlek men har haft den på harry och skulle tro att det är cob. 100 kr.

Rött schabrak stl full allround väldigt ur tvättat och "ihop draget". 30 kr.

Vitt schabrak stl pony allround. 75 kr.

(Dålig bild)
Marinblått dressyr schabrak stl full 50 kr.

Grått schabrak ( padd modell) stl full. 50 kr.
 
Vit dressyr schabrak lite "ihop draget"  stl full.

Lite frasigt nere vid sadel kanten inget man tänker på.
Har även en martingal dock ingen bild nu om någon är intresserad så fixar jag det.
Maila eller kommentera vid intresse.
[email protected]
Ev frakt betalas av köparen.
Prutbart då jag vill bli av med det.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad hade det vita dressyr schabraket kostat med frakt(jag bor i stockholm)? :)

Svar: 60 kr med posten:)
Louise & Felice

2012-05-16 @ 21:37:23
URL: http://jedressage.blogg.se/
Postat av: Spystina

Hej va gärna med i min veckans grymmaste blogg.

2012-06-14 @ 19:03:04
URL: http://spystina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0