Bild från film

Om någon är väldigt sugen på film så kan den väl slänga in en kommentar så fixar jag det, annars så får ni nöja er med bilder. 
 
Förlåt för att jag inte har bloggat. Men hela min kväll igå¨r gick åt att skriva en svenska uppsats som skulle vara klar idag. Satt uppe sent på natten och skrev på den , även halva min spanska lektion på morgonen gick åt att skriva. När jag väl lämnade in den fick jag höra att den var alldeles för lång. Men hoppas på att läraren gillar innehållet iallafall.
Idag har Eo skrittats och imorgon ska hon få massage. Jag åker inte ens ut till stallet utan jag har fixat med mat osv idag , och mamma går en stund med henne och mockar imorgon. Så jag själv ska umgås med favoriterna bland de barnsliga , haha. :) 
 
Nu blir det att skämma bort sig själv med hemma spa! Det förtjänar jag efter en grinig måndag för min del. Hm..
 
/ felice
 
 

Kommentarer
Postat av: Vilma

Film!:D

2012-11-05 @ 22:56:08
Postat av: irma

Fiiilm :D

2012-11-06 @ 07:52:16
Postat av: Emma-Nellie

Lägg upp en film, jag vill jättegärna se det vet jag säkert att andra vill med :) <3 !

2012-11-07 @ 00:55:48
URL: http://emmiewee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0