Blond

Sovmorgon ♥
 
Funderar på om jag ska rida i paddocken idag , flytta lite bakben och få Eo trampa lite under sig. Men det känns jobbigt att göra det utan Hanna. Ifall något skulle bli fel. Får kanske bli att rida ut i skogen och öva tempoväxlingar. Kanske rida trossnäs rundan så hon får jobba ordentligt? 
Hon ska vara svettig när hon är klar. Häst*vel så som hon bettede sig igår, eller hela veckan faktiskt. Så idag ska hon få straff för det = hårdjobb! 
 
Hahaha jag saknar mitt blonda hår jätte mycket , men det kan jag inte säga till mamma. Shit vad vi slet med att få det som jag ville. Haha men jag funderar på guldbrunt nu. Känns lite tråkigt med mörkmörkbrunt. Kan det bli hästigare ? haha
 
 
 
blond och jättesnygg. ELLER? hahaha :) 
två nöjda tjejer som går ut från banan på kilsmeeting dag 2 efter att ha dubbelnollat LCn dagen efter att blivit uteslutna i LC. Stoiga Peo <3 
 
/ felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0