Bra dag

Har haft en bra dag idag. I skolan har jag stått i cafterian med gosi hela dagen. Eller var ju iväg till doktorn 10-11. 
Såhär söta var vi! Lägg märke till våra otroligt charmiga rosetter i håret. Haha! Efter cafeterian så hade jag svenska. Gick väldigt bra. Jag har också börjat tänka på vilket gymnasium jag vill gå. Är otroligt sugen på¨Karlstads idrottsgymnasium Sam med ridinrikting. Fatta hur bra det låter! Jag som vill jobba med antligen människor eller media och samtidigt hinna med att träna. 
 
Efter skolan så gick mina tjejer med mig hem , vi värmde pizza och myste med wii spelande. Verdags lyx helt enkelt!
 
Nu sitter jag i skype med Olle , Fredrik och Hugo. Hahaha.. Dock pratar jag inte så jätte mycket med dom , utan försöker fokusera på spanska läxan. Har försökt, men det går verkligen inte. Spanska är mitt värsta ämne , helt klart. Livet förövrigt då? Jo då. Umgås med folket jag vill. Dom jag inte vill struntar jag i, Känns bra att inte lägga tid på folk som bara utnytjar en. 
 
Nu har jag gett upp med läxan helt. Ska istället leta lite bilder att sätta upp på mitt rum. Den dagen jag städar ska jag försöka få upp både bilder och rosetter ( då alla rosetter just nu ligger i min byrålåda haha ) 
Tror det blir svartvita bilder i svarta ramar. 
 
Blir ett inlägg med bilder jag vill ha med i ett tidsinställt , blir det bra ? :) 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0