Dagen

Har väl inte vart nåt speciellt slutade fyra idag för vi hade nån sport sak på eftermiddagen. Så då fick jag ta fyra bussen och gå jätte långt typ haha men som tur va hade jag en social vän som jag smsade med hela vägen hem är såå glad att jag har henne igen efter att ha tappat kontakten med henne så gott som helt men det ska inte hända igen ! I vilket fall som helst kändes det då inte lika långt hem där i mörkret ;) Gjorde stallet sen när jag kom hem, tog av Harrys bandage idag utan att byta det känns riktigt skönt. Så imorgon kommer hovslagaren och sen är det bara att köra igång igen. Men väntar förmodligen till helgen så rider jag ut i dagsljus känns bättre och en dag tidigare eller senare vad gör det så lördag satsar vi på !
/Louise

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Söt i fluff :)

2012-11-23 @ 20:36:14
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0