Det som inte tar död på oss gör oss starkare...

Som vissa vet har Harry en hovböld, rikrigt surt nu när allt gick så bra men thats life lixom. Inget vi kan göra nåt åt nu för sent, hovbölden är förmodligen pga av den jätte steniga vägen till ridhuset i Karlskoga med stora stenar blir arg och ledsen att det är pga av det tänk om jag inte åkte dit då hade det nog inte blivit såhär men somsagt nu är det gjort och det går inte att ändra. Harry ska inte ridas på ca 2 veckor nu. Hoppas inte att allt är borta men nånstans inom mig tror jag att det kommer va det, det där lilla extra den där vilja att vilja jobba att inte bråka utan försöka tror den kommer va bortblåst men vem vet. Saknar ridningen nåt enormt även fast det var bara lite mindre än en vecka sen jag red, tänker inte låna nåns häst och rida utan kanske bara rida nån gång under dom här veckorna. Hade faktiskt tänkt prata med en granne om jag fick rida hennes storhäst men ändra mig. Ska försöka va lite mer med vänner nu och såklart borsta och pyssla med Harry ! Ingen film blev det här ja då ikonerna inte kommer upp så jag kan lägga in den. Men till våren då ska ni få se på fin ponny lovar vi ska komma tillbaka starkare än någonsin och låtsas som om vi alltid vart på toppen <3 /Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0