Ensam

Känner mig rätt ensam där jag sitter i min säng nu. Jag håller på att ladda ner en film som jag ska se men är typ 20 minuter kvar så har suttit här och kikat bloggar och blivit jätte grinig över att folk inte uppdaterat , men sen kom jag på att jag var dålig på det själv. Haha. 
Känner mig gött dissad på sms också.. vad gör alla en lördags kväll lixom.. Minna om du ser det här! Haha :D 
Nej men ni får väl gärna höra av er på facebook om någon känner sig lika uttråkad som jag..
felice thuresson heter jag där ;) 
 
Imorgon så ska både Eo och Lillen hoppas. Och jag ska till hööks och ska också fota Elsa. Så blir full rulle hela dagen. Härligt det är så jag vill ha det. Också kommer Olle hem imorgon också. Så som jag saknat honom. Har ju haft honom till och från på telefon och sms under veckan, men ändå inte samma sak. 
Ska också skriva klart min svenska uppgift som skulle varit inlämnad innan lovet. hihi busigt. Sen tänkte man att man hade hela lovet på sig , också POFF var lovet borta.
 
När jag ändå är igång och spontan skriver så kan jag ju passa på att säga grattis till Anna idag. Som fyller 40 , grattis till henne. Hon är verkligen bra hon , jag får aldrig gå från Elsa utan reflexer på kvällen! Förlåt för alla reflexer ni blivit av med genom åren dock.. Ehh ja. Grattis! ♥
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0