Fredag

Fredag idag har bara runnit iväg och nu är den snart slut. Var ju först skolan inget speciellt så, sen vidare mot stan för att se Breaking Dawn part 2 med Ebba och Moa ! Lyckades ju missa extra bussen som går vid mig så fick vänta på nästa buss som gick en timme senare och inte vid mig men men skulle ha gått typ 40 min från bussen men då kom min kusin som hade handlat så fick skjuts hem ! Tog in hästarna när jag kom hem och ska ut och göra stallet nu.
Åhh vill rida och ha sommar också för den delen. Jag rider en kvällstur med Felice imorgon vi får väl se hur det går Harry behövde verkligen inte 2 veckors vila, har även konfa imorgon roligt faktiskt våran grupp är super ! /Louise

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh gud vad kul med Breaking Dawn del 2! Var den bra? Funderar också på att se den när den kommer ut på film, är bara 12 så får ju inte se den på bio än..
Superhärlig bild förresten! :)

Svar: Tyckte den var bra, inget super fan av filmerna men hängde med ändå och den var faktiskt bra !tack :)
Louise & Felice

2012-11-23 @ 22:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0