Godmorgon fina ni!

Hoppas ni får en bra lördag, det ska jag ha iallafall.
Ska först iväg att rida nu på morgonen. Ska rida ut men jobba henne ordentlig. Flytta bakben och hålla koll på den där vänsterbogen i båda varven! Sen ska jag smörja lite eftersom vi faktiskt ta iväg och hoppa på klubbhoppning imorgon , så man ser lite snygg ut!
Har inte ens tänkt på vad vi ska ha på oss... Funderar på om man ska vara lite extra fin och ta ett tävlingsschabrak, dom kommer ju inte till användning ändå för tillfället...

Efter stallet så ska jag fira min systersfödelsedag. Hon fyller år imorgon , men eftersom vi båda ska iväg och hoppa då så bestämde vi att vi firats henne med släkten och så idag.

På kvällen åker jag förmodligen till Olle en stund. Behöver verkligen prata med honom.

Och sen sover kanske minna hos mig på kvällen :) får se om det blir så. Om det är okej för pappa och sånt , och om hon är sugen på att gå upp tidigt när jag ska iväg och tävla ;)

Där har ni min lördagsplan. Bäst jag sätter igång så jag hinner med allt ;) ha det bra!

/ felice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0