Godnatt

Godnatt bloggen. 
Har haft en bra dag. Då jag inte gjort något alls typ. Hahaha.. Vaknade hos Minna, och eftersom mamma läser bloggen så tänker jag inte skriva när, men lite för sent haha ;) 
Hade i alla fall en super kväll igår! 
 
Åkte till stallet där jag bytte vatten , mocka , fixa mat , smörjde borstade och promenixade med Eo. Haha det heter ju inte promenixa , bara något vi i klassen säger. Förlåt rätt ska vara rätt. Ute och gick med Eo. 
Hon var faktiskt duktig och lyssnade på mig. Så respekten är på god väg :) 
 
Sen hem , och städa lite , ut till kaninerna äta och sen hamnade jag här. Ska väl städa klart det sista sen sova. Imorgon står alarmaet på 07.30. Ska då upp och städa kaninburen om jag orkar, annars gör jag det på lördag när jag är ledig. Sen ska jag till stallet och rida med Louise. Jag ska rida Harry så det blir ju spännande ;) haha. Känns bra att Louise ska rida Eo också. Själv orkar jag inte med henne för tillfället. 
Jo då men ska bli bra eftersom Louise är duktigare än jag så kanske Eo får sig en liten tankeställare. Dock gillar hon ju inte att Louise har så korta ben ;) 
 
Efter att jag ridit och fixat i stallet så ska jag sanbbt hem och dusch och sen mot stan och ut och åka tåg! Ska bli roligt att komma till en ny liten mysig stad ;) 
 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0