gott folk

Har haft en bra kväll. Har pratat i telefon med Minna i nästan 2 timmar. Varit ute och gått med Elsa och också pratat med Olle i telefon. Saknar honom jätte mycket, han kunde inte prata så jätte länge för han skulle leka rodeo med sin kusin och sin lillasyster haha. Pratade typ 15 min eller något. Nog för att få mig på bra humör. 
Finns ju dock folk som får en på mindre bra humör - men det finns väl folk för allt.
 
Bloggen är lite trist från min sida nu. Men det kommer komma nya bilder snart. På söndag ska jag be mamma filma när jag hoppar Eo och Lillen. Också ska jag nog fota Elsa och Pia. 
Imorgon så blir det en lugn lördag. Ska ta sovmorgon , sen städa kaninburen och mitt rum. Sen ut i stallet och ta god tid på mig där. Fixa och rida. 
visst ser hon lite större ut än d-ponny ibland? Med tanka på att ryttaren är 170+ så tycker jag hon bär upp mig ganska bra. Finis ponny.
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0