igår och idag

Har vart bra igår krattade jag och Lina löv sen sov vi i teners Emil och David var där på kvällen och vi var ju så väldigt nyttiga haha opps vi hade det i alla fall trevligt och det är väl det viktigaste ?! ;) Idag har jag och Lina hoppat Spiken först hjälpte jag henne när hon hoppa sen undrade hon om jag ville hoppa så det gjorde jag ! Film kommer nån dag. Imorgon är det skolan som vanligt har NO checkpoint får väl se hur det går är sämst på NO... Inga fler planer än så faktikst joggar väl är lite tjockis efter helgen känner jag ;) /Louise Blogg.se har fortfartande damp och allt blir en hel text utan indelningar även fast man gör det åhh kan det aldrig bara funka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0