Outfit nr 1

Jag sitter i en lite jobbig sits nu ska ni förstå..
Haha nej men jag är riktigt taggad för kommande tävlingsår då jag inte bara tävlar min finfina ponny utan även snyggningen på 170 cm. Mitt problem är nu att bestämma vilken färg vi ska flyga över hinder i. Känns som att jag vill ha en riktig - " hej här kommer jag " färg. Bland storhästarna känns det som att " sticka ut " är när man har rött schabrak på sin häst. Haha. 
Elsa och Lovisa visade mig ett riktigt ballt schabrak som sticker ut sådär lagom. Det är svart med nitar. Svart är ju väldigt diskret , men med nitarna får man ju en WOW känsla ändå. 
finns att köpa här för just nu 450:-
 
Tänk det , med svart utrustning och en svart kavaj med en massa bling på. + bling skärp + blingarmband + bling örhängen + blingpannband. Haha gjorde mig precis en outfit som jag aldrig kommer ha råd med , men drömma ska man väl få göra ? 
Vad tror ni? 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0