Resultat

 
Bilder från film dålig kvalite vet men ni får dom så länge innan filmerna kommer .
 
LA:1 Han kändes inte helt framme och tappa lite energi men ändå helt okej fast ingen wow känsla slutade på 67 % vilket var väldigt bra då domare var hård isin bedömning.
 
LA:P1 Kändes mer framme men blev seg i gallop delen lite trött faktiskt tror jag också han kämpade och vi kom runt med inga stora missar slutade på 59 % och är ganska nöjd nu vet jag vart jag ligger och kan fortsätta utveckla det och trimma på små saker. 
Nästa helg är det Åmål och då ska jag rida LA:P1 på över 62 % har jag bestämt ska kämpa för det men som det alltid är i dressyr så är det en bedömnings sport alla domare är olika och den som var idag var ganska hård, det var våran första LA:P1 så 59 % är bara början nu ska vi höja oss mer  !
/Louise

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Tack!

2012-11-04 @ 20:57:19
URL: http://finanora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0