Säger väl också god natt nu

Min klocka ringer inte riktigt lika tidigt som Felice gör får se när det blir ;) Hade i alla fall tänkt plocka fram lite hinder innan vi rider ut. Felice ska hoppa lite med Harry efter bara för att han ska få ha lite kul och då får hon ju träna lite extra för vem vet det kanske behövs i framtiden den ni, själv hoppar jag inte eo imorgon då Felice redan har hoppat och ska hoppa  denna vecka+ att eo har vart lite  jobbig men det ska hon få för jag ska allt va jobbig tillbaka ! Kan även säga att träningen idag gick helt okej han har vart finare men gick ändå bra. Känns bra inför helgen och jag ska inte förstöra allt som jag har gjort hela året är slut med det nu...
 
/Louise
 

Kommentarer
Postat av: Hannah och Vendela - Hästblogg ♡

tack för tipsen :D

2012-11-02 @ 10:56:04
URL: http://bpoonysar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0