Tillbaka IGEN

Min dator fungerar! Vet dock inte om det är datorn eller om det är blogg.se som inte fungerar.. Går inte att lägga in bilder , göra texten kursiv osv. Så ja.. Men skriva kan jag ju iallafall. Just nu sitter jag och har otroligt ont i min arm. Har tagit spruta idag. Jag är inte den som är spruträdd. Men just när tanten körde in sprutan i armen så kändes det som om jag skulle svimma. Herre.. Efteråt mådde jag illa. Men är bättre nu ;) Ska snart iväg och träna för Johanna på bergsgården. Roligt att prova en ny tränare. Ska dit med båda fyrbenta filurerna. Och Louise ska med och ta kort , så bilder lär ju komma :) Tänkt att när jag ändå är igång så kan jag dra mina planer inför helgen. Fredag: Iväg på röntgen, rida och sen iväg till Olle och ha deppkväll. Haha :) Lördag: Rida på förmiddagen , sen kommer minna och sover hos mig, och vi ska också till stan med goa tjejerna! Söndag: Rider och ska sen in till stan och träffa en kompis. Allt detta om min mamma tilllåter mig. Men har ju varit duktig och planerat iallafall. ¨ Det känns väldigt jobbigt att bara skriva på, men är blogg.se's fel. / felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0