Träning

Idag har jag tränat. Och det gick så j*vla bra!! 
Hade en känsla av att jag skulle träna för Johanna idag , så vi ringde idag runt 12 och jag var välkommen. Haha lite sent att komma på kanske men bra var det! 
Eo bjöd verkligen , vilket man ser på filmen. Direkt hon ser hindret så är hon på och suger hindret. Riktigt härligt. Känns sååå bra med nya tränaren. Eo slappnar av på ett annat sätt och hon har inte tvekat alls. Hon hoppar det hon blir tillsagd att hoppa , och gärna lite mer ;)
 
Kommer nog fortsätta att trimma för gamla tränaren då och då , så det känns bra. 
  
Här har ni film på min pärla! 
 
Imorgon så ska Hanna rida Eo ( är hon inte bäst?!? ) också ska hon få massage efteråt. För mig blir det kvalitets tid med bästa vännerna <3
Kl 10 på morgonen åker jag till läkaren och kollar min höft igen. Hoppas på att det går åt rätt håll. 
 
/ felice
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0