Trasig dator

Har inte bloggat på väldigt länge nu, min ursäkt är att min dator inte har funkat. Igår fick jag iallafall igång den , men det funka inte med internet. Men ska kolla mer på det sen.
Har väl inte haft så jätte mycket att skriva om heller. Eo har fått massage och då har jag gått med henne.
I tisdags så var jag med Olle och elsa efter skolan och på onsdag så gick jag med Eo.
Igår red jag med Therese. Herre vad fin eo var! Verkligen helt perfekt , duktig häst! 👌
Idag ska jag träna dressyr och sen ska jag nog till Olle och se på film! Låter som en bra fredag tycker jag :)

Ska börja blogga bra igen direkt jag får liv i min dator. Då kommer filmer! På söndag ska jag hoppa både Eo och Lillen på klubbhoppning också , så då blir det film från det :)
/ felice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0