Utvärdering av mina mål 2012

 Starta DM i dressyr.
♥ Kvala nat i dressyr.
♥ Starta DM i fälttävlan (P80).
♥ Hoppa LB ev LA
 
Så här såg målen för 2012 ut som dom flesta vet höll inte alla mål men hade tänkt utvärdera dom lite.
 
Hoppningen: Där har vi verkligen lyckats nollat våra första LB och startat LA med ett ynkligt litet pet som var mer otur än nåt annat.
Fälttävlan: Har ju rent ut sagt gått åt helvete även fast vi klara vårat mål. Alla starter utom dom två sista gick ur uselt. Dom två sista va okej fast den första va dressyren dålig och i den andra hoppningen men det närmar sig ett topp resultat där alla tre grenar funkar.
http://www.youtube.com/watch?v=lNWp5NDtU-U&feature=share&list=ULlNWp5NDtU-U och den filmen gick tydligen inte att bädda in.
Dressyr: Så sparar vi det alldra värsta till sist dressyren som jag hade störst förväntningar men efter att vart tvungen att utg i två klasser för att det inte hade gått och jag ändå hade blivit utesluten gick allt kaos och helt ärligt var det i grund och botten mitt fel i första fas. Vi red i somras på 57% i lc dressyr i samband med terrängen. Men efter hagfors har det vänt och det börjar gå bättre. Har ju inte kvalat nationellt och valde att inte starta DM dessutom var det samma helg som DM i terräng. Men nu i Karlskoga red vi LA:1 på 67% med hård domare och ingen super runda så det går frammåt och efter vintern så ska det kvalas !
Kan ju med handen på hjärtat säga att vi inte har presterat bra iår, inte vart tajta och kommit överens. Har vart extremt illa och har vart nära att jag struntat i allt och sålt honom många gånger, vet inte hur många gånger jag vart så arg och ledsen för att det inte gått gör saker det har vart allt från att bara gå på vissa ställen till att rida vissa övningar osv men efter detta helvetet som har hållit på alldelles för läng kom något bra och trots allt har vi kommit varandra mycket närmare efter det här <3
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0