Vad skulle jag göra utan min lilla tränare?

Jag är så otroligt tacksam över att jag har Hanna. Hon hjälper mig så otoligt mycket. Hon kan mig och min ridning ut och innantill nu. Hon kan säga till innan det blir fel, hon märker när jag tycker något känns obehagligt , och hjälper mig innan det blir ett problem. Hon har lärt mig allt jag kan om dressyr. Hon har fått mig komma närmare Eo, och vi tränar på ett sätt som både jag och Eo tycker är otroligt roligt. Vilket jag tror är viktigt! Hon har hjälpt mig så otroligt med Eo - och just nu pratar jag bara om dressyren.
Att hon dessutom hjälper mig med hoppningen, vilket alltid går bra när vi hoppar för henne är helt otroligt.
För att göra henne ännu bättre kan jag ju berätta att jag ridit båda hennes hästar som hon har hemma.
Att jag dessutom får hoppa hennes hopphäst och att hon tränar oss, kör honom , borstar , sadlar , tränsar och fixar allt i stallet så jag bara kan sitta upp och rida gör henne inte mindre dålig. Helt sjukt. Hon är väl ändå bäst? Plus att hon hjälper oss med allt vi undrar över. Hjälper oss med massör + övningar för att bygga muskler för just Eo, räknar foderstat , klipper , rycker man , fixar utrustning vi kan köpa osv. Vet inte vad jag skulle göra utan henne. Hon är som en storasyster. Som en mentor i ridningen.
Hon är verkligen bäst! http://hannashastservice.se/ / http://blogg.hannashastservice.se/#home / felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0