varför

Ibland undrar jag varför jag bloggar. När man bara får veta allt negativa som folk påpekar. Väldigt sällan folk ger positiva kommentarer utan det är mer att folk kommeterar när dom stör sig på något. Det är internet allt är så mycket mer positiv i verkligheten för dom som kommer fram och säger nåt på tävling tex är positiva. Dom flesta går inte och säger face to face något negativt om något men när man sitter bakom en data skärm går det bra. Kan väl erkänna att jag någon gång har skrivit negativt om någon men det har inte vart helt från ingenstans utan haft sina anledningar inte för att det egentligen är mer okej men ändå. Det är ju så sjukt tråkigt att alla ska få så mycket skit för ingenting om man kollar dom stora bloggarna, dom kan inte göra ett ända inlägg utan negativa kommentarer från SÅÅ duktiga människor som gör upp en historia om varför hästen gör som den gör, varför hästen vägrade, varför den rev osv osv. Dom vänder det oftast så att hästen har ont men herregud bara för att ni tror att hästar inte är elaka. Jag vet inte men av egna erfarenheter kan dom va det eller så har många av mina hästar haft ont utan att ha visat det vid kontroller eller från dag till dag. Verkar inte det lite konstigt? Jo det tycker jag men vad vet jag...
Här är min ponny Harry han har nog ont över allt för han går inte altid rakt fram och gör som jag säger, låter ju logiskt. Egentligen bryr jag mig inte riktigt men ändå kan jag inte låta bli att tycka det är riktigt tråkigt att folk är så "duktiga" i alla fall i det där kommentars fältet. /Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0