1 oktober

Det är helt sjukt vad tiden har gått fort nu. Kan knappt tro att det är första oktober. Känns som om det inte alls var längesen skolan drog igång. Snart börjar det väl snöa också.. Men fint är det med höst. Otroligt mysigt. Dock börjar det ju bli mörkt fort nu men det får man ta. Har även ont i halsen , men vafan det tillhör ju :) 
 
Vad händer under veckan då? Ja jag kun ju skriva det som är bestämt. 
 
Idag: Rida ut i skogen en snabbis , sen en massa läxor så att jag har gjort det.
Tisdag: Eo vilar - jag , mamma & elsa om hon ska med åker till grunms sadelmakeri.
Onsdag: -
Torsdag: -
Fredag: -
Lördag:  Rida western med ridkonfirmationen
Söndag: - Gudstjänst hehe
 
Haha har skrivit "-" där jag inte vet. Ridas ska hon ju göra alla dagar utom en. Dressyr tränas är ett måste också eftersom vi inte gjorde det förra veckan. Ska även sätta mig ner med mamma imorgon och se om det finns någon dressyr tävling kvar. Hoppas även på att kunna rida Lillen något under veckan. 
 
 
/ felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0