20 saker du kanske inte visste om mig.

1. Jag äääälskar ananas
2. Jag äter det dagligen
3. Jag skulle aldrig byta ut Eo mot en SM ponny , för jag äslar henne
4. Jag är väldigt barnslig av mig
 
 
5. Jag älskar gamla människor , att få dom att lee får mig att le
6. Jag har en bra relation till min mentor. 
7. När jag var liten hade jag en kanin som jag döpte efter min lärare. Fia.
8. Jag bad till gud varje natt när jag var liten om att jag skulle få en häst. 
 
9. Jag tycker inte om lök i mat. 
10. Jag hade C i spanska förra året! 
11. Jag har en matta som är jätte mjuk som folk brukar lägga sig på. 
12. Jag tycker det är lättare att umgås med killar 
13. Jag har bara mina närmsta tjejkompisar , sen har jag bara killar runt mig. 
14. Jag har gått ner 6 kilo sen i vintras , och det är bara för att jag rider. 
15. Jag var en liten uppmärksamhets hora i 7 an. Men inte lika i 8an. 
16. Jag är väldigt blyg när det gäller ögonkontakt , kan inte kolla folk i ögonen länge. 
17. Jag ska spendera min fredag i skolan med att göra gulliga lappar och lägga i folks skåp. 
18. Jag har funderat på om jag kan vara utvecklingsstörd , men så mycket att jag inte förstår det själv.. 
19. När jag var liten var jag jätte facinerad av rymden och havet. Satt hemma och googlade *haj* när jag var typ 7 år. HAHAHAH
20. Många visste säkert några punkter , men nu vet ni :D 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0