Älgjakt

Är det bara jag som har probelm med älgjakt. Hur löser ni det? 

Jag undviker att rida i skogen de första veckorna , men det är inte lätt utan ridhus lixom. Har massa massa reflexer på både mig och Eo. Försöker att rida i paddocken och variera träning där. Lite lydnad , lite dressyr  , markarbete osv. Men i alla fall jag , tröttnar på att rida i fyrkanten. Hur gör ni? Vad ska man göra? 
 
Hahaha kände att det var dags för en google bild , och hittade denna coola älg. Fett cool ju! 
 
/ Felice

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag brukar rida ut när dom har slutat för dagen . Vilket är runt den tiden jag kommer hem från skolan :) Självklart rider jag i paddocken också.. Men jag rider alltid lite överallt . Och så skaddar det ju inte att ha 10000000000000000 st reflexer på sig ;) Jätte fin blogg ! :)

2012-10-11 @ 15:30:25
URL: http://Nattstad.se/JumpSstarsS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0