Då kör vi på en tisdag

Hej gosiga läsare! 
Idag så ska jag först in till skolan en sväng och ha inriktning. Bygger en jätte cool bra av pasta som bara går sönder hela tiden. YAO. Hahaha.. 
 
Sen åker jag till stan och vårdcentralen för att kolla min höft. 

För er som missat det , ( om jag ens berättat.. ) så har jag otroligt ont i min höft och har haft det i några veckor nu. Fick det på idrotten när jag sprang och har haft sen dess. Det gör mest on när jag vaknar på morgonen eller har varit still länge , så det är formodligen något med någon muskel. I alla fall , det har blivit så att när jag haft ont i höften och inte kan stödja på den så blir det att jag lägger alla tyngd på en sida. Och det kommer att förstöra min rygg. 
Jag har inte kännt något i ryggen ännu , men eftersom jag fortfarande har ont i höften efter ca 4 veckor så tyckte jag det var dags att kolla så det inte blir några större problem :) 
 
Sen tillbaka till skolan
Och kör hela dagen där. Eller ja hela dagen som är kvar.
Sen till stallet och hopp träning för Ulle! :D 
 
Grym tisdag helt enkelt! :) 
 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0