Dagens planer

Skulle ju ha tränat för Nina både idag och imorgon efter konfirmationen men sen blev det bara idag för det fanns ingen tid tillräckligt sent på söndag men nu blev det helt inställt tråkigt men så är det.
 
Men som der ser ut nu ska jag ska rida Harry och sen rida med Hampus får se om jag ska ha gumman eller kakan men skulle tippa på gumman, dom ska springa snabbt i alla fall vet inte riktigt om det blir trav eller gallop fatta inte riktigt men det blir nog bra för informationens skull är dom kallblods travare i fall ni undrade varför jag skrev springa snabbt ;)
 
Sen ska jag plocka svamp så jag får lite pengar är typ pank nu !
Härlig bild från igår det ändå positiva med våren typ är alla fina löv, men ni får ha en bra dag <3
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0