Dagens ridpass

Gick bra, red igenom la:p1 och det gick super första gången blev det lite kaos men det var mitt fel så skritta en stund och körde igen och det gick bra, blev dock missar i övergångarna till sluta men det var jag som tänkte fel för sen efter gjorde jag om och det satt bra från början. Hade tänkt rida ut imorgon på morgonen och mamma longerar på eftermiddan/kvällen men vet inte vart tränset jag vill ha eller rättare sagt tränset med bettet jag vill ha är så vi får se. Det kan ju inte va så långt borta men frågan är bara vart det är får nog leta lite sen ;)
Nu är jag lite duktig och laddar över bilder och fixar med min och Zannes tidning som vi håller på med i skolan plus på det här lyssnar jag på musik så det är helt okej !
SOMMAR & KILS METTINGET 2010 <3
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0