DANSA BONNE DANSA

 
förmodligen på söndag kommer en dansvideo av mig och Elsa komma upp. Haha vi ska åka runt på lite olika ställen i karlstad och filma oss när vi dansar! Kommer bli jätte kul. 
 
När vi ändå är igång med helgens planer så kan jag ju berätta : 
 
Fredag : skola, slutar 11.20 och sen blir det in till stan och äta och sen vidare till Olle och se på film. :) Sen på kvällen åker jag till stallet och fixar och pussar på min skatt! 
 
Lördag: 2 träningar för stefan, har även läxa i idrott på att powerwalka i terräng så ska kolla med Lovisa och Elsa om dom kan det då. 
 
Söndag: Dansvideo med Elsa! Ska även rida Lillen är det tänkt. Vet inte men skulle tro att det blir hoppning :) Eo rids ut i skogen på kvällen / morgonen. Beror på hur restan av dagen blir :) 
 
Jag älskar att ha mycket att göra. Får typ ångest av att ligga hemma. 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0