Förebild

 Idag ska till min gamla ridskola och "tävla". Det är klubbhoppning , högsta höjden var 70 cm , så jag hoppar det och sen 90 cm utom tävlan. Ska bara köra 2 säkra och fina rundor :)
 
Jag minns hur jag startade 30 cm på ridskoleponny. Jag var sååå nervös. Och jag vet hur rädd jag var när de stora fodervärdarna stod vid staketet och kollade på. Hur det viskade. Vissa var snälla , vissa var bara tuffa. Och jag kommer ihåg hur jag knappt vågade vara med vissa i stallet. 
Imorgon är jag den där stora "privatryttaren" och jag tänker inte skrämma några barn. Jag ska berömma fina rundor och jag sak tänka på hur jag själv tyckte det var. 
 
/ felice

Kommentarer
Postat av: Anna Ivarsson

Menar du på bergstorp iså fall ses vi där jag ska starta 50 och 60 med pinero.

2012-10-07 @ 09:10:20
Postat av: Anna Ivarsson

Menar du på bergstorp iså fall ses vi där jag ska starta 50 och 60 med pinero.

2012-10-07 @ 09:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0