Gästbloggning

Hej!
Jag heter Ida och är 14 år och håller på med hästar!:)
Min inriktning just nu är travet.
Mitt mål är att själv ta tävlingslicensen man inte får ta förens man är 16 och jag då är 14.
Så just nu istället jobbar jag hos en travtränare på Umåker! (Travbanan i Umeå) och då nämligen hos Stefan Johansson!
Han är ganska ny i travet (fick licensen i april förra året!) och är super duktig inom trav!
Och om allt går rätt till nu ska jag börja helgjobba hos han 1 gång i månaden!:)
 


På bilden ser ni en unghingst som stod hos Stefan!:) Nämligen Calling My Name "Lukas"
Dock har han flyttat hem till gården!:)

Annars är jag hos min foderhäst Laday, Eller hennes riktiga namn Daydream Laday.
Hon är fd. travare hon också och super härlig! Hon är 14 år och får därför inte tävlas längre!
Hon är inte så hög dock!:) ca. 155cm i mkh. Med henne kör jag mycket från marken och försöker utbilda henne.
Men tyvärr har jag och ägarens dotter hamnat i ett "bråk" så jag har dock inte sådan lust att vara där längre.
 


Ja detta är Laday på bild!:) Hon tränas ju fortfarande framför vagn men inte lika ofta, men mer ska det bli!

Som sagt lite mer om mej då. Jag bor i Umeå, västerbotten. Är halvnorsk, då pappa är från Norge, och mamma är från Stockholm så jag föddes i Stockholm och bodde
där i ca. 5-6 år!:)
Mitt största mål just nu är att kunna skaffa en andel på min kära jobbhäst Starbec´s Dream On. Han är 2 åring hingst och är svart med vit stjärn och vit underläpp! Super sött!!!
Min favorit film är Breaking Dawn part 1 då 2an inte kommit ännu;)
Men favorit artist är Justin Bieber och Carly Rae Jepsen!
Men ja!:) Ni kan väl få en bild på mej också!
 
Ja just ja, ni hittar mej och min kompis på våran blogg som heter http://travbrudarna.blogg.se! Eller följa mej på instagram @IdaGSorli eller
min kära Dayviews där jag heter MoonStoneYeah!
Och måste säga att denna blogg är bah bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0