haha

Herregud va gör jag ?!
Jo sitter och kollar på långa filmer med små tjejer som sminkar sig och är så coola, haha stör mig bara på dom men   kan inte sluta kolla vet inte riktigt hur jag hamna på deras videos men i alla fall.
 
Hade tänkt rida Harry senare idag när det blivit mörkt och dom slutat jagat, lite mysigt så där. Imorgon blir det terräng, love it !
Får bli en gammal terräng bild på mig och Harry, vi har tränat terräng i lite mer än ett år och jag är så stolt över oss. Att Harry skulle gå bra i terrängen trodde nog ingen han som är "rädd" för träd, eller typ allt som har med skogen att göra men han har blivit bättre och i terrängen är han aldrig rädd längre bara full fart framåt !
/Louise
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0