Helgen

Har inte riktigt skrivit om helgen riktigt i lördags i alla fall red jag Gumman med Hampus på morgonen. Sen på eftermiddan så plockade jag och mamma svamp blev ju miljonär...nästan i alla fall ;)
 
På kvällen red jag Harry och det gick inte särskillt bra fast "hopp ponny gallop ombyten" var han bra på  galloperade galloperad och galloperade så han skulle lugna sig han gjorde gallop ombyten i serpentiner, snett igenom och i vartannat steg satte vartenda byte och det blev många vet inte riktigt vad som hände där.
Tog ju förresten lite höst bilder också !
 
På söndagen blev det konfirmation, vi är en lite härlig grupp på 7 st men en var inte där men blir nog super. Kom väl hem ungefär halv ett. Då städade jag mitt rum och fixade lite måste verkligen rensa min garderob nån dag då jag har hur mycket som helst som jag inte använder. Sen vid halv fyra tränade jag för Hanna.
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0