herregud vilken ponny !

Åhh Harry va såå fin idag red barbacka med fleece täcke med tjock vinter jacka och gummistövlar och på det red jag på hackamoret hade väl tänkt mest bara köra på och trodde dessutom han skulle va ganske seg efter igår, men oj vad fel jag hade han var jätte pigg men gick som en gud.
Jag satt där och han gick iform av sig själv och visade upp sig som en liten hingst gjorde lite ökningar också han bara flög fram och man satt som på en soffa då är han avslappnad om man gör det barbacka ! Det var barbacka dessutom det var verkligen inte vad jag väntat mig men ojj vad nöjd jag är han är allt bra när han vill min älskade ponny !
Somsagt när han vill kan han allt.
/Louise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0