Kan inte annat än va glad

Över en sån liten sak som en mening fick jag ett leende på läpparna känns ju kul att det är så lätt ibland. Mötte Madde förut vid lunch typ och köpte skydden känns bra nu har jag riktigt ordentliga skydd ! Saknar Segerstad faktiskt men skönt med lov men skulle gladligen va där istället för i skolan ! Harry har blivit rakad också så fin blev han, kom precis på att jag glömt kameran i stallet fan då måste jag gå ut i kylan och hämta den :(
Jaja får väl göra det, nästa helg vid den här tiden har jag tävlat la:p1 för första gången och om fem månader är jag i Polen, haha är det bara jag som tänker så? ;)
Men nu ska jag hämta kameran önska mig lycka till !
Gud vilket flyt jag har nu är det för lite batteri i kameran för att man ska kunna ansluta till datorn kul.
jaja igen, kommer bilder sen och världens sämsta video då det inte funka att filma som jag tänkt mig !
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0