Lillen

För ett tagsen fick jag höra att Lillen inte var bra för mig. 
- haha va? 
 
Klart att det är mycket jobb. Men det är jobb som jag vill ta. Ingen annan har med det att göra , förutom Hanna då eftersom det är hennes häst. Fick höra att han var galen. Nej det är han verkligen inte , inte den hästen jag sett i alla fall. I mina ögon så är han en häst med kapacitet och vilja. Jag tror på honom till 100% med eller utan mig vet jag inte men han kommer bli något bra!
Jag är bara 14 år och han är inte alltid lätt , så jag förstår att folk som såg oss på krk , första rundan tror saker. Men såg dom sedan hur snabbt han ändrade sig ? Hur vi gick från uteslutna till 0a ? 
Jag tycker det känns bra med Lillen. Att ha honom på sidan och fortfarande rida och få kontakt med honom , så man har lite grund med honom till när mina ponny-år är slut. För jag tänker inte sluta rida ponny innan jag är för gammal. Men jag kan mycket väl tänka mig 2 hästar samtidigt. Och jag hoppas på att det blir så. 
 
 
Det ger mig jätte mycket att rida Lillen. Hur tror ni känslan är när jag får som jag vill på ett djur som är lika stor som jag i manken? Helt otrolig. Och lillen är en jätte roligt häst! Känns verkligen super att få rida honom. 
1000 tack till Hanna <3
/ felice

Kommentarer
Postat av: Klara

Har två 1.80 hästar hemma kul men roligare med ponnys :)

2012-10-10 @ 19:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0