Nu är jag här

Ni har kanske undrat vart jag varit, hade skrivit ett inlägg om det men hade lyckats att inte publicera det ;)
 
Kände i alla fall att jag inte orkade blogga plus att vårat internet krånglar, hela förra vecka var det prao. Var på Segerstad Dressyrstall och skulle kunna skriva hur mycket som helst om det men orkar inte va i alla fall en super vecka som avslutades med en super träning för Anki med min lilla plutt !
 
Det har vart lite tomt utan bloggningen kan inte riktigt bestämma mig om det var skönt eller om jag saknade det. Ska i alla fall blogga denna vecka och lovet och sen får vi se ena så kör jag på 100% eller så lägger jag ner och uppdaterar på fb när det går bra. Jag avskyr folk som bloggar nån gång ibland, "råkar" glömma skriva hur det gått på en tävling när det gått dåligt osv så tänker inte jag göra utan ena så gör man det ordentligt eller inte alls.
 
Ingen bild här inte då det inte funkar att ladda upp, bra början var det ja...
 
/Louise 
Känner allt att jag har saknat den där /Louise när jag skriver den ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0