shopping och ridning

Skulle ju ha ridit efter frukost så blev inte fallet blev lite shopping istället, åkte även till bordrocks också och där ifrån fick jag med mig ett par new terräng bakskydd som det var 50 % på super bra! (imorgon ska jag träffa Madde och köpa fram av henne) Ett fleece täcke som man drar på och som går över rumpan, någon som fatta vad jag mena ?
Men aja sen blev det ett par dressyr stövlar och ett dressyr spö.
Känner att jag blir mer och mer dressyrig av  mig haha stilrent ska det va förutom att jag är sugen på att färga håret i en riktigt odiskret färg men ska fundera över det ett tag först så jag inte ångrar mig ;)
Jag älskar min kamera så mycket ibland denna bild tog jag när jag gick in från stallet förut med auto så kan ju inte annat än va nöjd i det här fallet :)
/Louise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0