Super dag!

Har haft en super dag idag. Jag och Louise åkte till stallet vid halv 3 också började vi med att jag fota henne och Harry. Dom bilderna får Louise stå för ;) 
Sen så fotade vi mig och Eo. Eo var väl inte på sitt bäst humör och inte jag heller. Men Louise lyckades knäppa några bilder ändå och jag hoppas på att morgondagens ridpass blir bättre. 
 
Sen så åkte jag till Olle. Där var även Minna , Elsa och Victor. Men Elsa skulle typ åka när jag kom så det var ju lite synd att jag missade henne. Men sen så var vi hos Olle och efter en stund kom även Hugo. Vi spelade slender , handlade mat , mästerkocken Olle lagade mat ( Blev bränd värmepizza ) , och vi såg på skräckfilm. Och jag måste säga att jag var coolast! Haha.. 
 
provsmak av bilderna som kommer imorgon :)
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0