Super torsdag

Idag var en bra dag! 
Har haft en super bra dag i skogen ;) Har varit på bra humör ända sen jag kom upp imorse och tills jag kom hem från skolan och insåg hur förjävlig jag sett ut hela dagen. Aldrig mer osminkad i skolan! 
Har ju dessutom varit i skogen och äldat så har gråtit hur mycket som hellst för att jag satt så mycket i röken. HAhaha. 
 
Men en rolig dag med bästa klassen i skogen! :D 
 
Nu väntas plugg och ridning. Har engerlska prov till imorgon , och eftersom engelska är ett av dom ämnena jag faktiskt tycker är roligt så känns det rätt okej att plugga till det. Ska även läsa mer i boken till svenskan. 
 
Känner att ni bryr er jätte mycker om vad som står här ovan. Hahaha nej., 
 
Ridningen 
Ridningen idag blir ett pass i paddocken skulle jag tro, Ska ta med kameran ut också och knäppa lite bilder :) 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0