Tillbaka , bättre än någonsin!

Hej fina bloggläsare! 
Nu är vi tillbaka och bättre än någonsin. Vi har fått tips om vad ni vill läsa mer och vad ni vill läsa mindre av. Tusen tack för det! 
 
Jag kan ju börja med att säga att jag kommer att vara mer öppen på bloggen. Berätta liite mer än förut , mer detaljer och lite mer av allt. Kommer också försöka skriva mera läsvärda inlägg och inte bara slänga in lite för att det ska uppdateras. 
Jag mår otroligt bra för tillfället.Sitter med ett leende på läpparna och musik i öronen. Allt flyter på bra och jag är lycklig. Världens bästa fredags eftermiddag/kväll väntar också. Börjar med att fota med Louise. Sen åker jag förmodligen till mina boys och Minna och umgås lite med dom! Ha ern underbar fredag så hörs vi sen! 
 
 
 
 
/felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0