Tillbaka

 
 
Hejsi Svejsi!
Var ju ett tag sen jag bloggade nu. Men en bloggpaus var välbehövligt för att hinna med allt jag vill. Ligger nu riktigt bra till i skolan , har faktiskt spänderat många timmar hemme sittande med en bok , vilket har gett resultat i skolan! 
Har också hunnit vara med mina underbara vänner.
 
Nog om det. 
 
I framtiden här på bloggen så kan jag inte lova 5 inlägg om dagen , utan lite bättre och lite mer läsvärda fast lite mindre. Jag tror på den iden :)
Jag kommer inte skriva så mycket om "nyheter" inom hästvärlden utan mer om mitt personliga liv. Mitt personligahästliv. Kommer självklart slänga in lite hiss/diss och outfits osv, Ska också försöka videoblogga någon gång. Har ju ett helt lov på mig nu. 
 
Under lovet
Har jag lite planer. Inget direkt någon speciell dag , men saker som ska göras. 
  • klippa och schamponera Eo
  • träna på krk , dressyr 
  • träna hoppning för Ulle 
  • hoppa Lillen
  • köpa pressent till Linn och Emilia 
  • Byta häst med Louise
Det är väl det tror jag.. Idag ska jag träffa Linn också, Roligt! 
 
Kolla vilken snygg ponny jag fått! Är helt kär i henne , min duktiga prinsessa. 
Har börjat rida henne på ett annat sätt, som redan har gett resultat. Väldigt bestämt. Inte att jag rycker henne i munen , för så tror jag många tror man gör när man är bestämd. Men bara bestämd och tydlig med vad jag menar. Det är bra både i hoppningen och dressyren :)
 
Åh hon är så snygg. 
 
Nu ska jag äta och sen ut till min fina ponny och klappa på henne. Hon får vila idag , då jag inte vet när hon ska hinna det under veckan. Så när mamma är ute och rider så passar jag på att smörja och gosa med min ponny. Låter bra! Kanske tar med mig kameran? 
 
ha det bra! 
 
/ felice

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0