Tjenis mina vänner!

Sitter i bilen påväg till träning. Har stressat ända sen skolan sluta 15.00 och pappa skulle hämta mig 15.20 haha!
Nu blir det hoppträning. Härligt att vara med i första gruppen och slippa komma hem vid 12. Minns i vintras , man var ju trött när man kom hem halv ett! Sjukt..
Det ska bli roligt med hoppning , hon har varit så fin på sista tiden och jag hoppas att vi får i alla fall en träning till när det är så innan vi får bakslag ;)
Hoppas även på att få igång blodcirkulationen i min höft , då jag har ännu mer ont sen läkaren böjde och drog.. Det är förmodligen muskelinflamation.
/ felice

Bild från igår när vi var ute och promenixa! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0