Vilket väder

Nej fyy vad det är dåligt väder, saknar Spanien !!
 
Min dressyrstjärna står i alla fall inne i stallet med dubbla täcken och lindor, mysigt. Han var helt amazing idag började ganska dåligt med att jag mest red omkring utan någon plan men sen skärpte jag mig och började samla öka osv hamnade dock lite i under tempo efter det och långa tyglar men då började träningen och Jessica va snabbt på mig och på pekade det. Sen var det full fokus hela lektionen vi gjorde öppnor, slutor, skänkelvikningar och ökningar i traven gick riktigt bra lite stel i skolorna först men blev bra sen. I gallopen blev det också öppnor, slutor och ökningar riktigt nöjd med en del upptag från ökningarna vi la även fokus på att han skulle få in bak benen och wow säger jag bara fin ponny fin ponny !
Dock ingen film eller bilder ska skärpa mig med det lovar, och i helgen kommer det film av nåt slag det lovar jag.
/Louise
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0