.

Vet inte vad jag ska säga om kvällen idag men kan ju börja med att berätta vad som hände innan va med Zanne och fota henne och Rasken, sen hem. Vidare mot bordrocks med Lina sen fota jag Lina och Spiken.
Red Harry när jag kom hem och det gick inte bra han var fin men krångling han hade bestämt sig för att inte göra vad jag sa för idag red jag rätt och han strunta i mig. Så inte så jätte lyckat men ändå helt okej ibland.
Sen vet jag inte vad jag ska säga om resten har kanske precis gjort ett stort misstag eller inte, vet inte nu. Hur allt kommer bli. Hur det blir med bloggningen och även bloggen i framtiden så räkna inte med bloggning från mig för vet somsagt inte hur det blir.
Inga bilder och ännu ett tråkigt inlägg men känns inte värt att bry sig just nu ni får ta det för vad det är.
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0