20/9-12

Skolan har varit upp och ner idag. Fattar inte hur ens humör kan öndras så snabbt? Faktiskt inte mitt humör denna gång , vilket också går upp och ner. Men när man för en gångs skull är glad så kommer det alltid någon liten jävel som ska förstöra det. 
 
Åkte i alla fall till ridhuset och red Lillen efter skolan. Han kändes inte så bra först , men efter att vi galopperat så kändes allt mycket bättre. I slutet gick det riktigt bra till och med! 
Har inte så mycket tid att blogga , tyvärr så skriver inte så mycket om det. Har även film från träningen , men eftersom jag som sagt inte hinner så kommer det bild från film. 
 
Haha åh vad söta bilder! Nej men jag hinner inte kolla vart det blir bäst osv , utan tog bild där vi var i luften ;) 
 
Även Eo var kanon idag! Hoppade inte så länge. Men hoppade runt lite på 80-90 cm , och avslutade med lite "omhoppningssvängar" på 1 meter :) Hon tveka inte en gång! Bästa ponnyn. <3
lägg märke till mitt röda ansikte och att jag inte kunde andas , såå trött var jag. Hahaha :D 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0