5 sanningar om mig

  • Ibland när jag har tråkigt kollar jag nån fb väns bilder som den är taggad i då kan man alltid få sig ett gott skratt, dom där riktigt fula bilderna som man aldrig skulle lägga upp på sig själv fast ens kompis gör !
  • Jag gillar inte skolpotatis äter den ALDRIG har typ fobi sen stodene där den var hemsk har försökt äta den på engelska men har seriöst inte lyckats.
  • Jag älskar den där lyckan när man är inne på fb och man ser hur det kommer en ny vänförfrågning, alltid lika spännande :D
  • Jag har världens segaste vecka just nu och inga blogg ideer tyvärr.
  • Jag hoppas att ni inte tyckte detta var allt för tråkigt och konstiga sanningar men har som sagt värsta blogg torkan.

/Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0