Blir ju bara bättre och bättre

Idag var en sån där wow träning!
Det gick verkligen superbra på träningen idag. Först red Hanna igenom henne , och sen red jag. Hon var verkligen super fin. Men jobbigt var det , och jag känner redan nu , ca 2 timmar senare att jag redan har träningsverk. Haha!
Eo blev stadigare och hon slappnade av riktigt fint då och då. Men hon tyckte precis som jag att det var jobbigt. Men är jötte nöjd med henne idag! 
Tänk vad fort jag gått fram i min ridning . Jag och Eo. Fortsätter det i den här takten så kommer vi satsa på OS 2016 ;) haha, nej men tror det går i perioder hur mycket man lär sig. 
 
Så här skrev Hanna på sin blogg föresten : 
 
Sedan nu ikväll var jag hos Felice, jag red Eo först och försökte få henne att slappna av och jobba genom hela kroppen. Gick ganska bra, men jag kände att jag inte hade värst mycket ork kvar efter många träningspass på gymmet. Sen bytte vi iaf så Felice red igen, och OJ vad bra det blev! Hoppas att känslan sitter kvar tills på lördag då det är tävling!
 
läs Hannas blogg här.
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0