Curious 29 September

Red ut med Hanna och Turbo idag. Tycker faktiskt att det gick bra. Det var roligt att rida på de gamla ridvägarna igen. Eo stod ju i stallet bredvid där Hanna har sitt stall. Vattenpölarna var inte så jätte roliga tyckte Lillen , men genom de flesta kom vi ju. Jag tyckte jag höll om honom stadigt på båda sidorna så vek han sig ändå. Haha jaja han skötte sig jätte bra :) 
 
Jag är verkligen glad över att jag får rida Lillen! Och vet ni vad? Än så länge har jag inte ens mockat hans box. Haha jag är för bortskämd. Hanna får sluta vara så snäll , jag får ju dåligt samvete :( 
 
För er som inte förstått hur det är med Lillen så kan jag berätta att han är mitt lilla sido projekt för tillfället. Jag får öva på att hoppa andra hästar . och stor häst ! - och han blir hoppad. Jag vet inte vart det kommer att leda , men just nu rider jag honom bara då och då , och det har bara varit hoppning fram till idag då jag red ut honom första gången. Vi får se hur det blir i framtiden , men när jag blir 18 kommer jag ju behöva en storhäst ;)
 
bild lånad från Hannas blogg: http://dressyrsport.blogg.se
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0