Dagen

Somsagt skolan började tjugo över åtta imorse med matte prov typ vilket gick bra tror jag i alla fall ;) Dagen rullade på och sista lektionen var idrott eller mer va i skogen just idag för vi gjorde vind skydd man kände sig som ett barn igen när man gick och plocka pinnar, stenar och kottar haha vet int om det var positivt eller negativt !
 Det som hände mellan fem och sex glömmer vi bort för det är inget bra ändå, samma besvikelse fast värre.
 
Imorgon är det sport dag med skolan på Skutberget, det positiva med det ? Jo att vi börjar senare och slutar tidigare kan det bli bättre eller ? Sen kl 6 blir det dressyr träning vilket inte känns så kul men det bähövs och jag hoppas det går typ tusen gånger bättre än idag för annars vet jag inte vad jag gör.
Nej nu måste jag göra NO och det suger så tråkigt, imorgon kommer ett inlägg med ett bloggtips en riktigt bra blogg !
 
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0