Dagen

Vart ska jag börja? Min häst är bäst!
 
LB: Kändes som ld typ han var såå fin och det rullade på bra men på sista hindret a i kombinationen kom vi helt fel, jag tappade balansen, vi rev men snäll ponny som man har hoppar han b hindret ändå, åhh min plutt!
 
LA: Kändes också jätte bra kändes inte alls högt även fast det var väldigt maxat banan var svår så förväntade mig inte att det skulle gå bra  kom lite konstigt på tvåan i kors gallop men det gick bra kom även nära i andra kombinationen som var 6 a,b efter 7 tänkte jag att jag kanske nollar till och med åkte då häst en sekund för mycket, han orkade inte riktigt hoppa av ordentligt på åttan så ett pet men annars super, vi kom lite fel på vissa men trots det kändes det lätt och även här var min ponny super duktig !
Börjar med la:n laddar upp den andra på yt nu.
/Louise

Kommentarer
Postat av: Julia och Wilson

gud va duktiga ni ä tillsammans!! <3 <3

Svar: tack ! <33
Louise & Felice

2012-09-01 @ 21:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0